Στο νηπιαγωγείο μας τα παιδιά μαθαίνουν παίζοντας
Γνωρίζουν τον κόσμο και τον εαυτό τους, επικοινωνούν και πειραματίζονται. Προετοιμάζονται για το δημοτικό σχολείο, ενώ παράλληλα προσεγγίζουν διαθεματικά τη γνώση μέσα από κατάλληλα διαμορφωμένες δραστηριότητες, στους τομείς (σύμφωνα με το νέο Δ.Ε.Π.Π.Σ)
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ
- προφορική και γραπτή επικοινωνία
- αγγλική γλώσσα (με δασκάλα αγγλικών)
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- εισαγωγή στις μαθηματικές έννοιες
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ανθρωπογενές (οργανωμένες εκδρομές και επισκέψεις, μαγειρική)
- φυσικό (πείραμα και παρατήρηση)
ΠΑΙΔΙ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ
- εικαστικά (κατασκευές και γνωριμία με σημαντικούς καλλιτέχνες)
- δραματική τέχνη (κουκλοθέατρο, θεατρικό παιχνίδι)
- φυσική αγωγή (με την υποστήριξη δασκάλας μουσικοκινητικής αγωγής)
- μουσική (μουσικά όργανα, τραγούδια)
ΠΑΙΔΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
- Προσεκτική και ασφαλής χρήση υπολογιστή
- Μαθήματα STEΑM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics )
- Συνδυάζει γνώσεις από τα παραπάνω πεδία κι έτσι οι βάσεις τίθενται από μικρή ηλικία
- Οι κατασκευές πραγματοποιούνται με εκπαιδευτικό υλικό της σειράς LEGO Education.
- Καλλιεργούν βασικές μαθηματικές δεξιότητες όπως η ταξινόμηση, η απαρίθμηση, η γεωμετρική απεικόνιση, η λογική σκέψη και η ικανότητα επίλυσης προβλήματος.
Πέρα από τη συνεχή προσπάθεια μας για την ανάπτυξη και εξέλιξη των παιδιών.
Βασικό μας μέλημα είναι ανάμεσα στις οικογένειες και το σχολείο να εξασφαλίζεται αμοιβαία συνεργασία. Οι γονείς συμμετέχουν ενεργά μέσα από καινοτόμες δράσεις που πραγματοποιούνται στο χώρο μας συνάμα και στην μαθητική διαδικασία.
Βασικό μας μέλημα είναι ανάμεσα στις οικογένειες και το σχολείο να εξασφαλίζεται αμοιβαία συνεργασία. Οι γονείς συμμετέχουν ενεργά μέσα από καινοτόμες δράσεις που πραγματοποιούνται στο χώρο μας συνάμα και στην μαθητική διαδικασία.
…ο ανοιχτός σχεδιασμός στη διαδικασία της μάθησης είναι μια περιπέτεια γεμάτη εκπλήξεις, με κανονικές φάσεις, αλλά και περιπετειώδεις παρακάμψεις. Δεν αποτελεί όμως το κέντρο-το κέντρο είναι τα παιδιά και οι ενήλικοι στο Νηπιαγωγείο, που χρησιμοποιούν το σχεδιασμό ως βοηθητικό μέσο για να ανοίγουν πόρτες και μονοπάτια.